vrijdag 20 december 2013

Aftellen naar 2014

Heey iedereen!
Nog even en het is alweer 2014! De een verheugt zich er al op, terwijl de ander nog even over 2013 nadenkt. Iedereen viert het op zijn eigen manier. Zelf ben ik niet erg van de voornemens, maar ik heb gisteren toch even snel een checklist gemaakt waar ik in 2014 op wil gaan letten. Eigenlijk doe ik dat nooit en ik ben verrast dat ik dit nu wel doe, maar het was best leuk! Ook vind ik het heerlijk dat er weer kerst wordt gevierd. Niet alleen huizen, maar ook sites vieren dit feest vrolijk mee. Zelf vind ik een van de leukste dingen het versieren van de boom. Dat is een van de weinige dingen waar ik thuis het beste mee ben haha! Dit is mijn checklist voor het nieuwe jaar:

1. Schrijven in mijn blog wat IK leuk vind
2. Wat socialer en aardiger tegen mensen zijn in het echt
3. Mijn eigen mening en doen niet laten veranderen door anderen
4. Blij leren zijn met mezelf
5. Misschien een leuk stopwoordje vinden....
6. Aardig zijn voor een nieuw meisje in onze klas
7. Mijn ouders wat vaker gaan helpen
8. Minder chagrijnig tegen ze zijn.

Dit is het wel zo'n beetje wat ik als punten heb. Als laatste wil ik mijn punt voor Nederlands nog verhogen. Dat moet hopelijk wel lukken. Ook hoop ik dat Wiskunde nog goed blijft gaan! Misschien krijg ik daar wel weer een onvoldoende voor..... Ook wil ik eventjes terugkomen op punt 1 van de lijst namelijk: schrijven in mijn blog wat IK leuk vind. De artikelen die ik over make-up schreef waren leuk en leerzaam, maar mijn interesse ligt in het schrijven over wat ik denk. Misschien dat iemand dit ooit nog gaat lezen....

Happy new year!
Sterre



Geen opmerkingen:

Een reactie posten