woensdag 6 november 2013

Fashion for me

Heey!

Als vriendinnen dit van mij in het echt zouden lezen, zullen ze denken dat ik door ben gedraaid. Ik ben laatst nog in de stad geweest en heb nu mijn winterkleding. Zo draag ik tegenwoordig Doc Martens! Niet in de mode en ook geen echte, maar ik voel me er mezelf in. Ook heb ik geshopt bij Jen's Boetiek. Samen met mijn moeder heb ik onwijs veel gekocht! Dat is op zich best een voordeel op de middelbare. Eigenlijk maakt het niemand uit hoe je eruit ziet. Op de basisschool werd er al een roddel verspreidt als je een piercing wilde zetten. Maar er zijn o zo leuke kledingzaakjes in het winkelcentrum.

Rihanna
 Ook Rihanna blijkt van shoppen te houden. Ze gaat naar J Brand voor spijkerbroeken (230 dollar per stuk!?) en voor haar sneakers van Lanvin en Nike moet ze ook niet bepaald weinig neertellen (tussen de 80 en 300 dollar). Rolex liggen natuurlijk ook bij haar in de kast. (die hebben haar maar 4500 dollar per stuk gekost..) En denk dan nog aan Prada. En van alles ligt er natuurlijk meer dan 1 exemplaar in de kast. KATCHING!

DIY kleding
 Waarschijnlijk heeft niemand van jullie zoveel geld. Daarom kun je ook voor wat cheaper shoppen. Denk bijvoorbeeld aan marktplaats. Maar je kunt ook een beetje gaan knutselen. Pak een sleutel, een lint, een schaar en nagellak. Lak de sleutel in je favoriete kleur en knip een stuk lint af. Doe de sleutel aan het lint en knoop hem van achter vast, klaar! Ook broekjes maken kun je zelf! Pak wat parels en een versleten broek, knip een stuk van je broek af en naai de pareltjes op je broek, klaar! Nog meer besparen? Pak eens geen UGGS maar neem neppers. Misschien wel minder stoer, maar je bankrekening is niet ineens in de min.

Veel plezier met de tips. Ik heb ze uit een oude hitkrant van me gehaald en hopelijk heb je er wat aan. Alvast heel veel suc6 met knutselenn en see you later!

Sterre

Geen opmerkingen:

Een reactie posten