zaterdag 9 november 2013

Marktplaats pics

Heey iedereen

ik ben van plan marktplaats pics op mijn blog te zetten. Iedere keer kies ik leuke kleding van marktplaats uit en zet die op mijn blog. Vandaag een shirt van 2 euro. Maatje xl van Anne Fransen uit Weert (Limburg)

Verder een o zo stoer jasje! Maatje M en voor 39,90. Afkomstig van de site Jetjewel, maar hij stond op marktplaats ;). Wel is er gratis verzending in heel Nederland en ruilen binnen 14 dagen schijnt ook geen probleem te zijn. Jetjewel is sinds 1 1/2 jaar actief op Marktplaats. Misschien is het voor jou de moeite waard om er rond te snuffelen?


Als laatste dit super leuke jurkje. Niet helemaal mijn ding, maar misschien vinden jullie hem wel leuk. Mocht dat zo zijn dan kun je hem kopen voor 12,95. De verkoper genaamd S. woont in Amsterdam. Het is maat 36 (s) dus let daar wel op. Jurkje is wel zonder de riem. De naam is Musthave vintage jurkje. Hij komt tot boven de knie.






Kusjes
Sterre

Geen opmerkingen:

Een reactie posten