woensdag 6 november 2013

Gym

OMG!

Mijn hele leven is veranderd. Ik zit nu op de middelbare en dat is best wel even wennen. Gelukkig gaat het wel goed met mijn cijfers. Maar wat ik laatst meemaakte was toch wel een hoogtepunt voor mij. Jarenlang kon ik er alleen maar over denken en dromen, maar nu heb ik het toch echt gedaan.

Ik ben bij gym over de bok gekomen. Na jaren proberen en falen is het eindelijk gelukt. 2 lessen waren al genoeg. Ik had nooit gedacht dat het ook zou lukken. Ik ben hartstikke blij met de 6 die ik ervoor gekregen heb. Had absoluut niet trotser kunnen zijn op mezelf!

Gym is net een psychologisch spel. Je moet er niet bij nadenken. Makkelijker gezegd dan gedaan. Maar niet opgeven als iets niet lukt! Mij is het ook gelukt dus jij kunt het ook. Blijf proberen en uiteindelijk zal je enig resultaat moeten boeken. Niet geschoten is altijd mis. Keep try!

Groetjes en veel suc6!

Sterre

Geen opmerkingen:

Een reactie posten