zondag 10 maart 2013

Even voorstellen...



                       heey iedereen!

 mijn naam is Ninurta.



 Momenteel zit ik in een fase van het leven die (bijna) iedereen ooit wel mee zou maken of heeft gemaakt zoals: de hpv prik, CITO, middelbare school en kamp. Natuurlijk is het lastig om de juiste  keuzes te maken, maar geen zorgen, het valt allemaal best wel mee hoor! Ik stel jullie ook even voor aan mijn familie:

                                 Ninu mijn hond (spreek uit als Nino)
                              
                                 Mijn moeder

                                 Mijn stiefvader

                                 Mijn vader

                                 Mijn stiefmoeder
                                 En mijn broertjes: Joe en Freek




                                                  Dit is dus mijn hond Ninu


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten