donderdag 21 maart 2013

Uitgebreider Kampverslag

Heey iedereen!

Op school moesten we toch een uitgebreid kampverslag maken. Dit heb ik samen met een goede vriendin (Sarah) gedaan. Hier is ie:

KAMPVERSLAG SARAH EN NINURTA


Fietstocht Sarah:

De fietstocht viel niet erg mee. Veel kinderen werden al gauw moe: We hadden wind tegen en sommige waren er niet aan gewend, om zo’n lange afstand te fietsen. We moesten ongeveer 30 kilometer fietsen. Na 3 kilometer vroegen sommige kinderen al: ‘zijn we ar al?’ Toen we er waren was iedereen blij dat we er EINDELIJK waren na een lange fietstocht en we kwamen met een trots gevoel aan, omdat we allemaal de afstand hadden gereden.

Fietstocht Ninurta

Met volle moed stapten we allemaal op de fiets, op weg naar Loon Op Zand. Maar na een paar kilometers begon het enthousiasme van sommige kinderen al te dalen. Ze waren al moe en de wind tegen maakte het er niet beter op. We moesten regelmatig stoppen omdat ik achter raakte. Toen we een korte pauze hadden zoop ik een halve fles sportdrank van de AH naar binnen, ik zat bijna zonder vocht. Daarna moesten we weer verder (zucht). Na de pauze ging het iets makkelijker en lukte me het om een tijdje vooraan te fietsen. En na een paar uur fietsen kwam uiteindelijk ons kamp in zicht. Jeeeh!!!



Aankomst Sarah en Ninurta

Ninurta:
Toen we aankwamen moesten we onze fietsen in een bepaalde fietsenstalling zetten. Eerst maakte ik mij zorgen, omdat we hem niet op slot mochten zetten.

Sarah:
 Ik was bang dat iemand mijn fiets zou stelen, maar toen ze vertelden dat het hek daar dicht en op slot kon. Toen ging dat gevoel weer over.

Ninurta:
 Algauw mochten we naar boven en onze spullen uitpakken. Ik lag naast Aaltje en er zat ongeveer een meter tussen Sarah en mij. De eerste avond hebben we natuurlijk bijna niet geslapen en niet alleen door het gesnurk van sommigen…




Sarah:
Ik sliep gelukkig dicht bij Ninurta en naast Gwen. Gelukkig snurkten zij beide niet. Maar wel een paar andere kinderen waar ik maar geen namen van noem…
De eerste nacht viel ik laat in slaap en ik had toen samen met Gwen een zak chips leeggegeten!

Ninurta:
Na een eerste nachtje slapen, werden we om 7 uur s’ochtends gewekt door iemand’s mobiel. Het lukte bijna niemand meer om in slaap te komen. Om 8 uur moesten we er toch echt uit.
Het ontbijt stond al klaar en wel. Van heerlijke worst tot kaas. Alleen miste ik toch wel de NUTELLA pot……


Sarah:
We werden gewekt door de mobiel van iemand die op wekker stand stond. Sommige kinderen gingen zich alvast aankleden voor het ontbijt. Er stond veel op tafel en we pakten van alles. Toen gingen we levend stratego doen wat echt heel leuk was. Toen we weer op het kampadres waren gingen we het piramidespel doen. Ik had vier op ’n rij bij! Op een gegeven moment had ik er geen zin meer in en toen ging ik lekker van de kabelbaan in de speeltuin.(Ik schat zo’n 21 keer!)En s’ avonds bij de bonte avond deed ik een act met Gwen, Jinte en Ninurta. Ik smeerde met die act allemaal pudding in Gwen’s gezicht en Ninurta deed bij Jinte heel veel pudding in haar haar.

Ninurta:
Ja dat was wel lachen! Ik had Jinte echt helemaal ondergesmeerd met die pudding. Het zat zelfs in haar haar! Dat was echt grappig! En eerlijk gezegd mistte ik wel mijn ouders en Ninu. Maar daar heb ik  een hele leuke kamptijd te gehad. De bonte avond was echt super! Zouden we nog een keer moeten doen. Maar toen het eenmaal bedtijd was, was ik toch wel erg moe. Ik ben bijna direct in slaap gevallen. Slaap lekker iedereen… 

 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten