woensdag 13 maart 2013

Kamp deel 2



Heeey iedereen!

Kamp was echt supervet! Eerst moesten we 30 kilometer fietsen (wat een pokke-eind). De fietstocht duurde ongeveer 2 uur. Daarna kwamen we aan bij het kampgebouw. Eerst moesten we de regels doorspreken en daarna mochten we uitpakken. Ik lag naast een van mijn beste vriendinnen. Toen gingen we een wandeling maken naar de zandvlakte. Er lag OVERAL zand en er waren maar een paar plantjes. Daarna gingen we eten (nasi en macaroni) en ik strooide er een heleboel kaas op. Pas rond 1 uur gingen we slapen.... Kortom we hebben ons enorm vermaakt!


 
Maar het allerleukste vond ik toch het thuiskomen. Ik had mijn ouders
 en Ninu wel gemist af en toe.
 
 

1 opmerking:

  1. Als jullie commetaar/opmerkingen/meldingen/tips of tops te melden hebben, ik hoor ze graag. Wees niet bang om een reactie te plaatsen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen