zaterdag 16 maart 2013

Inschrijving school

Het inschrijven was best wel gemakkelijk. Gewoon wat gegevens opgeven en dat is het. Het is nu dus officieel: ik ben aangenomen! Nu dus alleen de musical en voorbereiden op de middelbare. We hebben hem al een keer helemaal doorgelezen en hij is gewoon keivet. En dan heb je ook nog de middelobare school die eraan komt. Hoe zal dat zijn? Krijg ik een leuke klas? Zal het niveau niet te lastig voor me zijn? Kan ik het huiswerk allemaal op tijd afkrijgen? Ik zal het allemaal nog moeten ontdekken en zoals ze zeggen , de tijd zal het je leren. Maar dat betekent niet dat ik mijn groep niet ga missen. Ik heb mijn beste vriendinnen al op skype toegevoegd dus daar zou ik eventueel nog contact mee kunnen houden maarja, in het echt is toch anders dan via de webcam.

 
Ik ben net drie kwartier terug van een wandeling met Joe, Freek en papa. Af en toe in de
buitenlucht lopen is wel fijn. Joe en Freek hebben een heleboel takjes
in de slootjes gegooid. En we hebben de ganzen gevoerd. Ik vind het wel leuke beesten, als ze maar niet te dicht in de buurt komen. Joe zit nu achter de tablet een spel te doen en Freek is met een speelgoedmagnetron bezig. Ik ga nu, Freek gaat naar bed, dus ik breng hem even naar bed.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten