donderdag 14 maart 2013

Inschrijven school

Vandaag mag ik me gaan inschrijven voor de middelbare school. Eerlijk gezegd ben ik niet gespannen ofzo maar meer rustig. Straks zal ik jullle vertellen hoe het ging maar eerst..

We hebben een nieuwe paus! Sinds gisteren is de nieuwe paus  bekend. En hier heb je er eentje die net zo goed ook een paus zou kunnen zijn, maar niet gekozen is door de kardinalen:


Dit is Paus Bean de 1ste
 
Veel beter dan de echte paus he? Natuurlijk heeft Mr Bean nog veel meer grappige foto's op internet , dan alleen als paus zijnde. Kijk gewoon eens op internet en je vind een heleboel rare/grappige en domme foto's van hem. Gewoon kijken, het is echt de moeite waard☺.
 
 
 

1 opmerking:

  1. Beste Ninurta,
    Weet je uberhaut wel wie de egte Paus is geworden?
    Xxx Mij

    BeantwoordenVerwijderen