zaterdag 30 maart 2013

Skype 4 all!

                                                                                                    Heey iedereen!!!



Tegenwoordig is het bij ons de rage om skype te hebben. Het is best handig om te gebruiken, misschien zelfs ook in de toekomst. Skype is een online programma waarmee je met vrienden kan chatten via webcam, chatberichten, of bellen naar telefoon of mobiel. Je kunt gratis met skype bellen maar als je naar een telefoon wilt bellen kost het wel geld. Het is een zeer handige en betrouwbare service vind ik dan. Al is dit niet bij alle social media het geval. Zo heeft mijn vriendin ook last gehad van een virus.
Mijn vriendin Jinte (eerder genoemd in mijn uitgebreide kampverslag) heeft door het spel Panfu een virus genaamd het paard van troje gekregen. Dit virus heeft bij haar de computer heel erg beschadigd. Zo ernstigt dat ze een nieuwe computer nodig had. Heel ernstig, dus wil ik jullie waarschuwen. Kijk niet alleen uit met wie je chat, maar ook welke sites betrouwbaar zijn. Om het helemaal goed te doen kun je het beste om de zoveel tijd een volledige computerscan laten uitvoeren. Zo kun je erachter komen of je virussen hebt zoals het paard van troje, maar ook andere virussen.
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten